Salı, Şubat 06, 2007

Kıl Dönmesi Şikayet

Kıl dönmesi şikayeti olanlar sorunlarını yazarsa okuyan arkadaşlarda kendilerinde kıl dönmesi olup olmadığına karar verebilirler.

24 yorum:

gokhan dedi ki...

Batma, iltihap şeklinde oldu ilk olarak. Fakat doktor temizlemem için baticon vermişti. Ve iltihapın kuruması içinde antibiyotik vermişti.

gokhan dedi ki...

Antibiyotik kullandım iltihap kurudu fakat antibiyotiğin asıl kullanılma amacı ameliyata hazırlamakmış. İltihapı tamamen kurutup ameliyat ediliyormuş. Fakat ben zaman ayarlayamadığımdan dolayı ameliyat olamadım.

gokhan dedi ki...

Antibiyotiği ben akıntı başladığı zaman kullanmayı düşünmüştüm fakat daha sonradan bunun yanlış olduğunu öğrendim. Eğer sık kullanırsam bağışıklık kazanabilir ve artık antibiyotiğe bir tepki gösteremezmişim. Bunun sakıncalı olacağını öğrendim. Ve doktorun verdiği antibiyotikten sonra (iltihap için kullandığım ilk antibiyotik) ameliyat olmaya karar verene kadar antibiyotik kullanmama kararı almıştım.

gokhan dedi ki...

Baticon ve benzeri ilaçların herhangi bir sakıncası olmadığını öğrendim, sadece orayı temizliyor ve mikropları öldürüyordu. Hatta bu sayede akıntının biraz azalacağını söyleyebilirim.

Ebru dedi ki...

ilk baslar,, bende böyle sert bisey vardi.. ben kemik felan saniordumki,, degilmis :)

git gide büyüyor sonra.. morariyor.. fena bi hale geliyor yani,, gec olmadan bi hekime danismak gerek..

gokhan dedi ki...

Benimde aklıma gelmemişti kıl dönmesi olacağı... Daha önceden kıl dönmesi ameliyatı olmuş bir arkadaş söledi. Onun üzerine doktora gittim :) Geç kalındığında çok kötü sonuçlara yol açabiliyormuş...

EskiyeNi dedi ki...

merhaba ben yaklaşık 1 sene önce kıl dönemesi amliyatı geçirdim benimki biraz büyük olduğu için doktorum flep kaydırma yöntemi uyguladı 4gün hastahanede yattım vs. dikişleri aldırdıktna sonra ufacık bir açık kalmış doktorum bunun zamanla kendiliğinden kapanacağını söyledi zaman zaman akıntı yaptı bazen iyileşen yara izlerinin orda şişkinlik oluyor ve sönüyor kendiliğinden sanki içi su dolu bir balon gibi en son yine oldu ve bu patladı kanadı aceba tekrarlıyro olabilirmi

Adsız dedi ki...

ben hasan flap yöntemiyle ameliyat oldum bir ay sonra agrıdan dolayı bir dikiş yeri açıldı bir yıldır yara açık devamlı iltehap geliyor garanti verdiler ama nafile tekrar nüks etti

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bende hemen hemen bir seneedir var ama yeni yeni acısı geliyor iki tane tomurcuk gibi bir sey sizce ne yapmalıyım bildiginiz iyi bir tüy dökücü varmı kullansam bir etkisi olurmu?

meryem dedi ki...

merhaba ben bayanım tüylenme olan ön bölgede bezeler oluşuyor,iltihaplı bazıları sert bazıları yumuşak oluyor.bende bactropan merhem kullanıyorum patlıyor.patlayınca kan ve iltihap akıyor, ben cımbızla kendim alıyorum kılı.ama şu anda o kadar çok olduki bazıları uzun süredir var geçmiyor patlamıyor.dar çamaşır giymekten mi yoksa tüyleri temizlemede yanlışlık mı yapıyorum bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz

Adsız dedi ki...

ben 3 ay önce oldum ameliyat flap yöntemi uygulandı 1ay sonra dikişim açıldı enfeksiyon kaptı antibiyotik kullandım şimdi iyi gibi

esra dedi ki...

Kıl dönmesi sebebi ile kuyruk sokumumda 3defa apse oluştu. İlk oluştuğunda muayene olduğum doktor farketmedi. Daha sonra 5 aylık hamileyken bir daha oluştu bu sefer farklı bir doktora muayene oldum.O durumu farketti.Genel anestezi uygulayarak iltihabı boşalttı. fakat doğumdan 1 hafta önce apse tekrarlayınca tekrar aynı işlemi uyguladı. şu anda bebeğim 1aylık ve yine tekrarladı çok acı veriyor.emziriyorum ameliyat olmamda bir sakınca varmı yada bir süre erteleyip farklı bir yöntemle kurtulabilirmiyim.

özlem dedi ki...

arkadaşlar ben 2.5 yıldır çeiyorum.bu güne kadar hiç akıntım olmadı.ilk olduğunda üniversitedeydim,gittiğim doktor sadece apsesini temizledi,sürekli pansumanla açılan delik kapandı.o yıl içinde bir kez daha apse yaptı,onuda temizlediler.geçtğimiz ocak ayında tekrarladı,doktor antibiyotiklerle iltihabı dağıttı fakat şimdi tekrar apsetopluyor sanırım yine kuyruk sokumumda batma var.ameliyat olanlar durumlarından memnun mu?doktor son gittiğimde ameliyat dedi çünkü

aycaca dedi ki...

Ben 22 yaşındayım. Şehir dışında okumam nedeni ile salladım ama bir gün çok şiddetli ağrı yaşadım ve şişti. bu yüzden geçen sene kıl dönmesinden kapalı ameliyat oldum. Fakat 1 sene boyunca kanamalar şişlikler devam etti. 1 sene sonra tekrar açık ameliyat yaptılar ve aradan 6 ay geçmesine rağmen hala kanıyor şiş. Tek dedikleri şey geçer. Ne yapacağımmm???

aycaca dedi ki...

Ben 22 yaşındayım. Şehir dışında okumam nedeni ile salladım ama bir gün çok şiddetli ağrı yaşadım ve şişti. bu yüzden geçen sene kıl dönmesinden kapalı ameliyat oldum. Fakat 1 sene boyunca kanamalar şişlikler devam etti. 1 sene sonra tekrar açık ameliyat yaptılar ve aradan 6 ay geçmesine rağmen hala kanıyor şiş. Tek dedikleri şey geçer. Ne yapacağımmm???

morzellac dedi ki...

slm ben ben murat suan da izmirde askerim sivildeyken yani 7-8 ay önce kasınma gibi sıkıntılarım var dı ve ben hic ilgilenmemiştim ve askere geldikten sonra kasıntılarımın artıgı ve zaman zaman akıntı ve koku bide üstüne oturamama gibi bir durumla karsılastım ser yerlere özellikle ve bu neticede revire cıktım beni sevk ettiler ve genel cerrah uzmanına gittim kuyruk sokumumda agrıların oldugunu dile getirdim ve yat uzan dedi baktı eliyle bastırdı ve cok canım yandı bagırdım yani o derece ve sonra kalk dedi sordum hocam ne diye bişe yok dedi cok oturuyosun dedi ama alakası yok ben hic oturmadıgımı söledim hımmm o zaman dedi ve bana akman olursa o zaman gel dedi ben bu olaydan hic birsey anlamadım bana herhangi bir tedavi yöntemide sölemedi benim suan kuyruk sokumumda agrı kasıntı cok var benim ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız cok sevinirin simdiden cok tesekkür ederim.saygılar.

hasan dedi ki...

selam. 22 yasındayım . kuyduk sakumumda şişlik var . doktora gittim daha birşey belli degil gözetim altına alalım dedi . yakında askere gidicem acaba patlamadan kendiliginden geçme şansı varmı ve patlamadan tedevi olma şansım varmı . teşekkürler ...

hasan dedi ki...

ben muğladan yazıyorum benim sorunum kuyruk sokumumda bi sivilce gibi bir şey çıktı onu sıktım kanadı ve yaklaşık 4 5 aydır arada kanıyor bu nedir bilen var mı teşekkür ederim

montana dedi ki...

Birkaç aydır kuyruksokumumda tatlı bir kaşıntı vardı, önemsemedim.. Sivilcedir geçer dedim. İç çamaşarımdaki kanı görünce sivilce patladı diye düşündüm. Şimdilerde kaşıntı, kanama vs yok fakat o bölgede hafif bir şişlik sözkonusu, kist gibi birşey. Doktora gittim, kıl dönmesi teşhisi koydu maalesef. En kısa zamanda ameliyat olmam gerekiyor kısaca. Herkese geçmiş olsun.

Adem dedi ki...

2 yıl önce çok ufak bir sertlik vardı kuyruk sokumumda. O zamanlardan kıl dönmesi olduğunu biliyordum. Yaşayan arkadaşlar söylemişti. ama çok kücüktü erteledim. Geçen iş yerinde bir ağrı bir sertlik farkettim. öyle sert olmuştuki. yarım avuç büyüklügünde bir sertlik vardı. Sanırım apse yaptığı için şişti. Geçende Doktora gittim. Kıl dönmesi dedi ve ameliyat olmam gerektiğini söyledi. Birkaç gün sonra ameliyat olucam. Fakat 4 gündür çektiklerimi bi ben biliyorum. Üzerine oturamıyorum. Bırakın oturmayı, sırt üstü yatamıyorum bile. Ya yüzüstü yada yan yatmak zorunda kalıyorum. sandalyeye oturamıyorum. Uyuyunca şişlik biraz iniyo. gün içinde tekra şişiyo. çok acı veriyor. ameliyat gününü bekliyorum.

adem dedi ki...

Bu arada bilgi için yazıyorum. Ameliyat masrafı 900 Tl, SSK varsa 400 Tl (Özel hastanede) Devlet hastanesi fiyatını bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben kıl dönmesi ameliyatı oldum 1 hafta sonra bana yarada iltihap oluşacaksonra alacaz dediler bu iltihap alınırken acı veriyormu yada aldıktan sonra ne kadar acı çekiyorum mu acil yorum yapın lütfen bekliyorum...

emre dedi ki...

merhaba ben ameliyat oldum bu yaz ankarada okuyorum tekrar nüks etti galiba bilmiyorum napıcağımı herkez bakımını çok iyi yapmalı

Adsız dedi ki...

iyi günler ben kıl dönmesini doğumdan sonra çektim.siskinlikle birlikte doktora gittim kıl donmesi olmus içini temizlediler fakat tekrar çıktı bir kaç ay sonra kendim hergün sabah aksam ılık suyla yıkadım geçti suan gene çıktı ibrahim saraçoğlu amelıyatlar kesin çozum değil gene kıl içinde kalıyo çıkıo dedi ve ısırgan otu kurusunu az suda 5 dakik kaynatıp lapa yapın dedi çenperin içine ılıyınca koy yaraalı bolgeye 15 dakika bastırın dedi ameliyat olmam bunu deniyorum insallah ise yarar.. öneririm...