Cuma, Şubat 09, 2007

Kıl Dönmesi Problemi

Soru:
Merhabalar ben 20 yaşlarında erkek bel fıtığı haricinde bir rahatsızlığı bulumayan birisiyim.. Benim sorunum bel altında kuyruk bitimi deniyor tam bilemiycem ama popomla orası arasında bir rahatsızlık yaşıyorum.. Sorunuma gelince yaklaşık 2 ay önce kadar orda bir delik ortaya çıktı. İlk zamanlarda ağrı yapmıyordu ama şimdi üstüne doğru oturunca ağrı yapıyor. Ve sanki büyüdüğünü hissediyorum. Utandığımdan kimseye danışmadım ve doktora görünmedim bu rahatsızlık ne olabilir? Ciddi midir?

Cevap:
BURADA MUHTEMELEN HALK ARASINDA KIL DÖNMESİ DİYE TABİR EDİLEN TIP DİLİNDE KİST DERMOİD SAKRAL VEYA PİLONOİDAL SİNÜS DENEN HASTALIĞIN BELİRTİLERİ ORTAYA ÇIKMIŞ. BU HASTALIK İÇİN EN KISA ZAMANDA BİR GENEL CERRAHİ UZMANINA GİTMENİZ GEREKİR. MUHTEMELEN BİR AMELİYAT GEREKECEKTİR. GEÇMİŞ OLSUN.

Hiç yorum yok: