Cuma, Şubat 09, 2007

Kıl Dönmesi İçin Öneriniz?

Soru:
Merhaba.Ben Üniv.öğrencisiyim.1 yıla aşkın kuyruk sokumumun yukarısından irinle karışık kan geliyordu.Bende orada bir yara var ve orası devamlı kopup akıyor zannediyordum.Fakat zamanla ufak delik halini aldı.Genel cerraha gittim.Orayı açtı ve içindeki kılları temizledi temizledi.6-7 kerede kendisi pansuman yaptı.Ondan sonra ben kendim evde yapmaya başladım.Ve orası kapandı.Doktor tekrarlarsa ameliyat olman gerekecek dedi.Ve aradan 3 hafta geçti tekrarladı.Bu ameliyatın lazerle tedavisi varmı.Varsa lazerlemi olmak iyi yoksa normal ameliyatmı iyi.Bu sorumu şunun için soruyorum.Üniversite öğrencisi olduğum için hangisi daha kısa sürede iyileştirir.Teşekkür ederim.


Cevap:
En ideal tedavi yöntemi o bölgenin çıkarılması ve yandan bir doku parçası(flap) ile kapatılmasıdır.Lazer kesmeye ve yakmaya yarar, bir ameliyat yöntemi değil,bir cihazdır.

3 yorum:

Kıl Dönmesi Tedavi dedi ki...

Kıl dönmesi hastalığı ve kıl dönmesi tedavisi için uzman kuruluş medical art kıl önmesi tedavi merkezi 0212 573 50 75 http://www.kildonmesitedavisi.com

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Merhaba hocam ben yaklaşık bir yil önce kil dinmesinden ameliyat oldum ama dikisler gecmiyo agri oluyo batiyo herkez isirgan koy dedi koydum sonra sivilce gibi sislik cikmis kasiniyo agriyo çalışırken içten bisey aktığını hissediyorum sizce tekrarliyomudur