Cuma, Şubat 09, 2007

Kuyruk Sokumumda Ağrı

Soru:
45 yaşında, herhangi bir sağlık sorunu olmayan bir erkeğim. Uzunca bir süredir oturma pozisyonunda iken kuyruk sokumumda bir ağrı hissetmekteyim. Ağrı, ayağa kalkınca bir süre sonra geçmekte ancak bu zaman zarfında örneğin kaba etlerimi kasınca gene hissetmekteyim. Kuyruk sokumum üzerine düşmedim. Ayrıca genel kültür olarak kıl dönmesi vakasını bildiğim için eşime yaptırdığım kontrolde herhangi bir iltihabik yara, çukurlaşmış bir delik ve akıntı yok. Sadece her türlü ve süreli oturma pozisyonunda tam kuyruk sokumum üzerinde bir ağrı oluşuyor. Açıklayıcı yardımınız için şimdiden tşk eder, saygılar sunarım.


Cevap:
Anlattıklarınız göz önüne alınarak, herhangi bir dönemde bir yere sert oturma başınıza geldi mi? Sakrum kemiğinin kırılıp kırılmadığına dair filmelerin çekilmesi gerekli olabilir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben özlem.6 ay önce kıl dönmesinden ameliyat oldum.şu sıralarda arasıra sert şişlik oluyor ve kaşınıyor fakat akıntı yok.bende sormak isterim acaba durumum ne?tekrar ameliyat olmaktan korkuyorum cvp yazarsanız sevinirim!

thor dedi ki...

45 yaşındaki beyefendiyle birebir aynı şikayetlere ben de sahibim.hiçbir darbe ya da sert oturma da meydana gelmedi.kıl dönmesiyle ilgili bir belirti de mevcut değil.uzun süre ayakta kalıdıktan sonra ilk oturma pozisyonuna geçerken ağrı oluyor.yardım ederseniz sevinirim.