Salı, Şubat 06, 2007

Kıl Dönmesi Hakkında

Kıl dönmesi hakkında bildiklerimizi paylaşabiliriz.

12 yorum:

gokhan dedi ki...

Bir forumda okumuştum. Kıl dönmesi sivilce benzeri bir cilt sorunu yani çokta önemli bir sorun değil fakat bulunduğu bölgenin hassas olması, yürürken sıkıntı vermesi, üzerine oturulamaması, sırt üstü yatılamaması nedenlerinden dolayı ameliyat sonrasının sıkıntılı geçtiğini yazmıştı.

gokhan dedi ki...

Eğer uzun süre ameliyat olamayacaksanız bence doktorla bunu konuşun çünkü ilerleme yönü çok önemli. Dik veya yatay ilerleme yapabiliyor. Ters bir yöne ilerlerse kemiğe girme, idrar torbasına girme gibi durumlarla karşı karşıya kalabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Merhaba kıl dönmesini alternatif bir çözüm olarak ilaç ile çözülebildiği konusunda, mümin dizman isimli bir yüksek kimya mühendisi (http://wwwmumindizman.blogspot.com/) sitede bahsetmekte , böyle birşey mümkünmüdür? saygılar..

gokhan268 dedi ki...

mrb arkadaşlar bu hastalık öle sanıldığı gibi basit bişi değil.. komik de değil.. .hemen ameliyat olmak gerekiyor(1-2 ay erteleme çok önemli değilmiş ama 2-3 yıl ertelemek çok yanlışmış) bunları doktor dedi. eğer kuyruk sokumunuzda bi ağrı warsa 2-3 gün sonra geçtiyse sizde kıl dönmesi olabilir.ameliyat bir genel cerrahın en basit ameliyatıymış. şahsen ben 15 gün önce ameliyat oldum. hiç acı ağrı falan olmadı.bi de internetten bu hastalıkla ilgili araştırma yapmayın . çünkü çok moral bozucu şeyler yazıyorlar. boşuna moralinizi bozmayın. bu hastalık insanların %1 yakalanıyomuş yazıyo siteler. bu tamamen yalan erkeklerin yarısında var bu:D ama çok çok çok basit bişey tavsiye olarak 1 ameliyatı ertelemeyin biran evvel olun 2 moralinizi bozmayın çok basit bi olay 3 ameliyattan sonraki 10 gün oturmanıza kalkmanıza dikkat edin( dikişler atmasın) 4 ameliyattan sonra akıntı devam ediyorsa tekrar doktora gidin. kıl dönmesi olan herkese allahtan acil şifalar dilerim geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

merhaba ben geçen sene kıl dönmesinden ameliyatsız tedavi olmuştum olduğum yerin altında yine şişlik oldu pis kokulu akıntı ve kan geliyor doktor ameliyat dedi fakat korkudan gidemiyorum bayramdan sonra okulumda var kaç günde iyileşirim ameliyat zormu böyle kaç sene daha bekleyebilirim teşekkürler

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşlar yaklaşık 1 Haftadır internet üzerinden kıl dönmesini araştırıyorum çünkü bende ay durum söz konusu ve hangi yazıyı okuduysam hiç iç açıcı görünmüyor durum, Ama 29/11/2008 tarihihnde genel anestezi ile kapalı ameliyat olucam ve benim işim bilgisayar başı oturarak sizlerden tek ricam ameliyattan sonra nelere dikkat etmeliyim beni bilgilendirirseniz çok sevirnirim. Kıl dönmesi il mücadele eden tüm arkadaşlara acil şifalar diliyorum.

nihal dedi ki...

merhaba, eşim altı ay önce kıl dönmesi ameliyatı oldu fakat sorun devam ediyor.ameliyatın bitiminde küçük bir delik açıldı bazen büyüyor ve akıntı yapıyor bazen kanıyor. doktoruna başvurduk yapacak birşey yok dedi gerçekten öylemi. temizliğine dikkat ediyoruz kuru tutuyor fakat sonuç değişmiyor lütfen bizi aydınlatın teşekkürler

muratkaygı dedi ki...

selam merhaba ben 17 yaşındayım ve geçen yıldan ber i kuruk sokumundan bir yaragibi açılan şeyin kıldönmesi olduğunu öğrendim ameliyet olmam gerekiyormuş olursam kaç günde sonra rahat hareket edebilirim

Adsız dedi ki...

merhaba ben bir defa kıl dönmesi ameliyatı oldum lazerle çok acılar çektim şimdide o bölgede silvilce kızarıklık felan yok ama orayı ıslak mendille sildiğim zamanlar hafif kan görüyorum orada;anneme sorduğumda birşey görmediği yaranın gayet iyi olduğu görüp sölüyor;birdaha çıkmasından korkuyorum psikolojim çok bozuk ilerde öyle bir durum olursa ameliyat olmam ölürüm daha iyi :((
bide otobüste veya uzun yolculuklarda popama oturmakta zorlanıyorum ama bu durum ameliyat sonrarsındada aynıydı resmen hayatım cehennem oldu :(:(
:(tavsiyeleriniz neler ? teşekkürler

sinan dedi ki...

sey kuyruk sokumunda delikk varsa amelıyat sartmı yoksa baska tedavisi varmı

Adsız dedi ki...

kıl dönmesi ameliyatı oldum pansumanımı kendim yapıyorum bunda bi sıkıntı olurmu bilen varmı

Adsız dedi ki...

Hayır ben de kendim yapıyorum korkmayın temiz tutun ama mutlaka