Cuma, Şubat 09, 2007

Burunda Kıl Dönmesi

Soru:
Ben 29 yaşında bir bayanım. Yanağımın altında ağrılı bir beze şikayetiyle doktora gittim. Dişlerime bakıldı ama sorun yoktu. Burnumda uçuk şikateyimde vardı. Bu sorunlara burunda kıl dönmesi teşhisi kondu ve bana zinnat adında bir antibiyotikten 2 kutu ve dolores tende 1 kutu verildi. İlaç bitiminde tekrar gelin denildi. Benim sorum bu ilaçlarla bu rahatsızlık geçer mi? geçmezse nasıl bir rahatsızlıktır ve ne olur? Daha önce hiç böyle bir sorun duymamıştım herhangi bir rahatsızlığa sebep verir mi? Saygılar ve başarılar.


Cevap:
Ağrılı beze, infeksiyon bulgusu olarak değerlendirilebilir. Bu nedenle, size bahsedilen tedavi önerilmiş. Tedavi sonunda fayda görmemişseniz, hekiminizi bilgilendiriniz ki ileri tetkik ve tedavilere başlanabilsin.

Hiç yorum yok: