Perşembe, Şubat 08, 2007

Merhaba Arkadaşlar...

Öncelikle bu siteyi yapmamın amacını sizlerle paylaşmak istiyorum. Benim yaklaşık 2.5 3 sene önce kıl dönmesi şikayetim başladı. Fakat o anda çalışıyor olman aynı zamanda okuyor olmam nedeniyle ameliyat olamadım. Uygun bir zaman bulduğumda ise çalıştığım yerden izin alamadım. Derken 2.5 sene geçmiş... Ağrılarım iyice artmaya başlamıştı. Ve o ana kadar hiç o kadar fazla akıntı olmamıştı. Ben iltihap akıyor sandım ve panikledim. Ara sıra korka korka kontrol ettiğimde ise bir kaç damla kan olduğunu farkettim. Daha sonra panikle internetten kıl dönmesi hakkında araştırma yaptım. Fakat girdiğim bütün sitelerde aynı şey yazıyordu. Bir doktor yazmış ve bütün herkes o yazıyı kendi sitesine almış ekstra ne bir bilgi koymuş nede insanların şikayetlerini anlatabilecekleri bir forum açmışlar. Bir süre sonra birkaç örnek okudum internette. Bunları okuduktan sonra yıkılmıştım. Eğer kılı uzun süre aldırmassanız kansere çevirdiğini okudum fakat yine başka bilgi bulamadım. Hangi durumlarda çeviriyor, nasıl anlayabiliriz, ne kadar süre çevirir? Yine herhangi bir bilgi bulamadım tabiki. Artık forumlarda aramaya karar verdim. Fakat forumlardada aradığım bilgiyi bulamamıştım. Ameliyat olmaya karar verdim...

Artık ben ameliyat olmuştum fakat ameliyat olmayanlar, yeni kıl dönmesi şikayeti olanlar, amleiyat sonrasında neler yaşandığını merak edenler, kısacası kıl dönmesi hakkında bildiğimiz herşeyi paylaşabileceğimiz bir blog sitesi açmaya karar verdim. Umarım arayanlar kendi sorunları hakkında birşeyler bulabilirler.

Lütfen sizde bildiğiniz herşeyi yazın, ameliyat olmuş olsanız dahi, bu sorundan kurtulalı yıllar olmuş olsa dahi...

1 yorum:

mutozo dedi ki...

Teşekürler bu forumu açtığınız için.Aynı dertten bende muzdaribim.yaklaşık 7 yıldır.ilk başlarda baya bi sıkıntı yaşadım.bir kaç kez apse açtırdım.uzun bi süre rahattım.son günlerde rahatsızlığım artmaya başladı.ameliyat olmaktan korkmuyorum ama hiç zamanım yok işlerim den dolayı.bu dert6ten nasıl kurtulacağım bilmiyorum.