Pazar, Aralık 17, 2017

Sayın Ziyaretçiler...

Hoşgeldiniz...



Geçmiş olsun...

28 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba kıl dönmesini alternatif bir çözüm olarak ilaç ile çözülebildiği konusunda, mümin dizman isimli bir yüksek kimya mühendisi (http://wwwmumindizman.blogspot.com/) sitede bahsetmekte , böyle birşey mümkünmüdür? saygılar..

Adsız dedi ki...

mrblar ben kıl donmesi amelıyatı oldum yara acık bırakıldı. simdi amelıyat sonrası yara içinden akıntı gelıyor normalmıdır? tesekkurler

emre dedi ki...

merhaba hocam ben emre 3,4 ay önce kıl dönmesinden ameliyat oldum 2,3 ay bişey yoktu çalışmaya başladığğım gün eve geldim ameliyat olduğum yerden kan ve iltap akıyo ne yapmam lazım yardımcı olun lütfen şimdiden tşk

Adsız dedi ki...

merhaba hocam. ben 18 yaşında lise son öğrencisiyim ve yaklaşık 2 ay önce pilonidal sinüs teşhisi kondu. bu sene össye hazırlanıyorum ve istediğim bölüm tıp. bu yüzden hem hastalığı tam olarak öğrenmek ve hemde merakımı gidermek için birçok siteden faydalandım. benim için bu sene zaman çok önemli bu yüzden bana hem nüks oranı çok düşük hemde iyileşme süresi kısa olan bir tedavi önerebilir misiniz? ben limberg flap ve eliptik rotasyon flebi arasında kaldım ama hangisinin daha iyi bir yöntem olduğuna karar vermemedim. yardım ederseniz çok sevinirim. şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

Merhaba Hocam
Öğrenmek istediğim Bir dönem kuyruk sokumumda akıntı ve kan gelmişti doktora gittim kıl dönmesi tehşisi koydu ama o günden sonra bir daha ne kan geldi nede akıntı fakat orda bir delik var sanırım fistül deniyor akıntı gelmemesine rağmen yinede ameliyat olmam gerekir mi? eğer olmazsam sakıncaları nelerdir? kendi kendine düzelme şansı varmıdır ? şimdiden teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

bu gidişle banlanırsın arkadaşım rreklamlarımıza tıklayın demek google politikasına aykırı

Adsız dedi ki...

merhaba 18 yaşında bi bayanım 2 senedir kuyruk sokumu kemiğimde şişlik var arasıra morarıyor otururken bazı zamanlar rahatsız oluyorum bazen çok hafif ağrı oluyor Doktora gittim kıl dönmesi oldugunu söyledi. ve sadece 2 ayda bi kontrole gel dedi bu kadar bende birdaha gitmedim şuan karnımın biraz altındada var biraz küçük ama sürekli akıor şişior patlıor orasıda mor ne yapmamı önerirsiniz üniversite öğrencisiyim.

ferit dedi ki...

Merhaba,
kıl dönme ameliyatı olacağım (kuyruk sokumunda) bu konuda en iyi sonucu alabileceğim (temiz dikiş, en az dikiş izi vs.) hastane ve doktor tavsiyesinde bulunabilir misiniz.
İstanbul-Avcılarda ikamet ediyorum.

Adsız dedi ki...

MERHABA.28 yaşında bayanım.benim bacaklarımda oluyo kıl dönmesi.epilasyon alet kullanıyorum.bacağımdaki kıl dönmelerini elimle sıkıyorum.sonrasında yara oluyor ve kötü bir görünüm oluyo bacaklarımda.bacakta kıl dönmemesi için bi tedavi ve önerileriniz varmı.varsa lütfen paylaşın bizlerle.çünkü bu sorunu yaşan bayanlarda çok.şimdiden teşekkürler.başarılar

Adsız dedi ki...

iyi çalısmalar hocam yaşım 16 ,2 gün önce kuyruk sokumunda bir ağrı hissettim doktora gittik kıl dönmesi dedi amelıyat olucam ameliyattan sora tekrarlanmaması için nasıl korunmam lazım şşimdiden teşekkürler iyi çalışmalar

Adsız dedi ki...

yüksek polifenoller (hümik asitler,yeşil çay,keten yağı,çörek otu yağı,deniz yosunları)bunlar kıl dönmesi olan bölgeye tatbik edilerek oradaki şişme ve akıntı yapan bölge bakterilerden temizlenebilir diyen bilim adamları var.ve bu başarılıda oluyor

inwe dedi ki...

merhaba..ben daha önce kıl dönmesi ameliyatı oldum..kuyruk sokumumun aşağısından..şimdi ise tam kuyruk sokumumun orda,kemiği de olabilir,çok siddetli ağrılar var.elimle dokunuyorum,çok sert.hiçbir şekilde kızarma renk değiştirme gibi olaylar yok..5-6 gün önce uzun süreli ve rahatsız bir yolculuk yapmıstım ve düzensiz oturuşlarım oldu..sizce benim sorunum nedir?

Adsız dedi ki...

acil yardım
benimde uzun yıllardır kıl dönmesi şikayetim var . Adet dönemlerimde kuyruk sokumu bölgesindi abse oluyor ama ben de şimdiye kadar hiç akıntı olmadı lütfen istanbuldayım öğretmenim benim için en uygun doktoro yada hastaneyi söyler misiniz çok zor durumdayım

aryersti dedi ki...

merhaba ben memet bir sorum olcakti bende uzun süredi kil dönmesi war vucuda ne gibi zararlari war birde bende bel agrilari ve halsizlik war kil dönmesinden ola bilirmi ?yanliz en kisa zamanda ameliyat olcam

Adsız dedi ki...

merhaba benim de kıl dönmesi sorunum var ve daha 15 yaşındayım doktora gittim ilaç vermişti ilacı kullandım daha sonra tekrar gittim doktor kesin bişi söylemedi (ameliyat gibi) acaba yaşımdan dolayı mı ameliyat olamam şuanda? zaten şuanda çok fazla sorunum yok sadece nadiren akıntı oluyor onun dışında çok fazla ağrı yapmıyor şuanda ama genede korkuyorum en son doktora gideli bi kaç ay geçti tekrar doktora gitmem gerekiyor mu
cevaplandırırsanız sevinirim..

satapek dedi ki...

mrba hocam bu kıl donmesı ılletı bende de var yaklasık 6 yıldır vardı ama ben gecen yıl fark ettım.
bıkac gun once doktora gıttım.doktor ıkı yontemden bahsettı ,açık ve kapalı ameliyat.yalnız kapalı amelıyatta rahatsızlıgın tekrarlama oranı daha yuksekmıs. ben ılk kez amelıyat olucam ve son olmasını ıstıyorum sızce ne yapmam gerekıyor doktor ıstersem acık amelıyat olabılecegımı soyledı ama ...?? bılgılendırırsenız sevınırım..tesekkurler

Unknown dedi ki...

Merhaba

yaşım 16 oldu sayılır
1 aydan beri kıl dönmesi rahatsızlığım vardı ama bu sürenin son 2 haftasında teşhisi koyabildim
yaşım nedeniyle ameliyat olmak istemiyom . okul hayatım sosyal hayatım berbat durumda dışarı çıkmak bile kendimi berbat etmeme neden oluyor.
Wikipedia sitesinde okumuştum ilaçla tedavisi bakım filan varmış
bu arada bildiğim kadarıyla fistül yok . sadece kızarıklık ve akıntı oluyor günde sabah akşam duş alıyorum .
Beni bilgilendirmenizi istiyorum .

Adsız dedi ki...

adam doktor değil neden herkes hocam falan diyor anlamadım. sadece başından kıl dönmesi operasyonu geçmiş biri.

engin dedi ki...

Merhaba ben 17 yaşındayım geçen sene yazın kıl dönmesi'nden ameliyat oldum dikiş atıldı ameliyat sırasında.Ameliyattan sonra hergün sabahları pasumana gidiyordum ve pasumanı kendi doktorum yapıyordu ama hala ağrım vardı sonra doktorum bana denize git dedi ve gittim. Hemen ertesi gün dikişlerim patladı 6-7 ay doktor bizi hep oyaladı kapancak vs..Başka bi cerraha gittik sadece üstten alıp yarayı kapattıkları için 2. ameliyatı olmak zorunda kaldım 2.ameliyatımda ise dikiş atılmadı 4 ay tedavi gördüm hergün pasumanım yapıldı sonra dikiş atıldı ve bisüre sonra yine dikişlerim patladı.Tahlil yapıldı ve vücudumda yağ oranı fazla olduğu için ve vücudum çok asit içerdiği için dikiş tutmuyormuş hemen diyet verdiler.Kısaca 1,5 senedir evdeyim maalesef:( ne yapabilirim yardım edin?

engin dedi ki...

Merhaba ben 17 yaşındayım geçen sene yazın kıl dönmesi'nden ameliyat oldum dikiş atıldı ameliyat sırasında.Ameliyattan sonra hergün sabahları pasumana gidiyordum ve pasumanı kendi doktorum yapıyordu ama hala ağrım vardı sonra doktorum bana denize git dedi ve gittim. Hemen ertesi gün dikişlerim patladı 6-7 ay doktor bizi hep oyaladı kapancak vs..Başka bi cerraha gittik sadece üstten alıp yarayı kapattıkları için 2. ameliyatı olmak zorunda kaldım 2.ameliyatımda ise dikiş atılmadı 4 ay tedavi gördüm hergün pasumanım yapıldı sonra dikiş atıldı ve bisüre sonra yine dikişlerim patladı.Tahlil yapıldı ve vücudumda yağ oranı fazla olduğu için ve vücudum çok asit içerdiği için dikiş tutmuyormuş hemen diyet verdiler.Kısaca 1,5 senedir evdeyim maalesef:( ne yapabilirim yardım edin?

eEmMRrEe dedi ki...

Merhabalar.Ben 25 yaşındayım ve bundan 4 sene önce kıl dönmesinden ameliyat oldum. Şuan 25 yaşındayım ve zannımca kıl dönmesi tekrar nüksetti. İlk rahatsızlığımda bir sivilce gibi hissetmiştim, fakat şimdi şişlik gibi hissediyorum ve çok fazla ağrı yapıyor. Açıkçası ağrı birkaç gündür var. Şuan askerim ve kıtaya yeni katıldım. Ameliyatı 2-3 ay ertelesem herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım ve bu ağrıyı ameliyata kadar nasıl geçiştirebilirim. Şİmdiden teşekkürler...

eEmMRrEe dedi ki...

Hocam yazmayı unuttum ilkinde sivilce gibi hissettiğimi belitmiştim ve bunu patlatıp çok özür dilerim içindeki irini temizlemiştim. Şİmdi de şişliği hissettiğimde patlatmaya çalıştım o baskı yüzünden ağrı başladı sanırım.

Murat dedi ki...

Merhaba ilk olarak bu gece bir sorunla karşılaştım büyük abdestteyken kuyruk sokumunda bir an kan geldi ilk olarak basur olarak düşündüm daha sonra kuyruk sokumunun orada bir delik olduğunu gördüm bu delik ne demekttir. acaba içimden kıl dönmesimi diye geçirdim ama bilmiyorum bu konuda bana yardım edermisiniz eğer kıl dönmesi ise ameliyat olmam gerekirmi ben ameliyattan çok korkuyorum açıkça söylemek gerekirse ameliyatsız yöntemler varsa önerinizz. Cevabınızı bekliyorum tşkler.

Adsız dedi ki...

meraba 18 yaşında bır bayanım ve vucudumda aşırı derecede kıl var sırtımda, göbeğimde, kalçamda sizce kıl dönmesi hastalığı varmıdır bende ? kıl dışında ağrım veya şişlik yok sadece aşırı derecede kıl var vucudumda ?

beytullah G dedi ki...

Arkadaş kıl dönemsi kuyruk sokumunda şişlik var ise büyük ihtimalle kıl dönMesidır fazla uzatmadan ve ilerletmeden doktorunuza gidip ben 5 gün önce oldum şuan 2 80 yatıyorum umarım tekrar olmam

beytullah G dedi ki...

Kıl dönmesi ile alakası yok bilginiz olsun kıl dönMesi kuyruk şokmunda şişlikle başlar kalçadaki kılları ilaç vs ile dökmenizi tavsiye ederim

beytullah G dedi ki...

Kardeşim dediğin deli kuyruk sokumunda ise ve şişkinlik var ise ilerletmeden doktoruna git derim

beytullah G dedi ki...

Kardeşim dediğin deli kuyruk sokumunda ise ve şişkinlik var ise ilerletmeden doktoruna git derim